1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

...forum günlüğü...

Konu, 'Tanışma Köşesi' kısmında samanpan tarafından paylaşıldı.

  1. UmmRevaha

    UmmRevaha Islam-TR Üyesi Kullanıcı

      
    Sevgili Günlük...

    Naber ???
  2. Alketa

    Alketa Herkes guzel bakamaz, sen guzel bak.. Kullanıcı

    Çok şükür
    Sen nasılsın yazıcı???=))
  3. UmmRevaha

    UmmRevaha Islam-TR Üyesi Kullanıcı

    İyi diyelim iyi olsun be günlük.
    Hayat nasıl gidiyor günlük dert dinlemekten sıkılmış olmalısın.
    Kimse de demiyor bu günlük nasıldır iyi midir bi ihtiyacı var mıdır? Ondan dolayı ben bi sorayım dedim. İyi olmana sevindim vesselam :))
  4. Alketa

    Alketa Herkes guzel bakamaz, sen guzel bak.. Kullanıcı

    Allah razi olsun sevgili yazıcı
    Günlükler hal hatir soran nadir yazıcıları baş taci ederler.
    Bu yuzden kalbim kadar temiz olan bu sayfayı sana hediye ediyorum
    Kaleminin mürekkebi okyanuslar gibi hayırlı bereketli ve keskin olsun.( günlüğün duası da böyle olur ):hmmm:
  5. Hatve

    Hatve Islam-TR Üyesi Kullanıcı

    Bazı zulüm görsellerini paylaşmaktan utanıyorum günlük.
  6. Aşk-ı Cihad

    Aşk-ı Cihad Islam-TR Üyesi Kullanıcı

    İnanmayanların, bazı ilahiyatçıları övdüğünü duymak. Hayat çok garip.
  7. Alketa

    Alketa Herkes guzel bakamaz, sen guzel bak.. Kullanıcı

    İşten kaçtim
    Okulu ekecem
    Aksam ki derse de gitmicem

    Kendini kral-ı miskin hissediyor
  8. Nuru Secde

    Nuru Secde Islam-TR Üyesi Kullanıcı

    Yorgunum günlük:/
  9. Mustafa Sabri

    Mustafa Sabri Islam-TR Üyesi Kullanıcı

    Bu gece nereden estiyse çocukluğumun geçtiği yer aklıma geldi. Teknolojininde yardımı ile google haritalardan oturduğumuz evin sokağını sorguladım daha net görebilmek için sokağı gezme modu gibi bir şey var onu deneyeyim dedim sokak, evler 30 yıl önce bıraktığım gibi kendi evim ,arkadaşlarımın evi hiçbir şey değişmemiş.Eski güzel anılar canlandı ve içimi bir hüzün kapladı :crycry:crycry:crycry:crycry:crycry
  10. Alketa

    Alketa Herkes guzel bakamaz, sen guzel bak.. Kullanıcı

    Gecenlerde tembel isi pogaca aldim.
    Dukkan sahibine dedim ki,
    -Abi su sandalyede oturup yiyebilir miyim
    Abi dediki ;
    Hangi sandalye?

    Sabah sabah beni felsefik dusuncelere nicin boguyorsun abi diyemedim.

    Gul koklanirkan dikeni batmaz mi
    Batar elbet
    Bende bunda bir hayr vardir dedim
    Sevgili gunluk

    IMG_20171110_180754.jpg
  11. isimsiz_mucahid

    isimsiz_mucahid Allah yolunda cihad bizim gayemiz... Kullanıcı Ayın Üyesi

    Allah rızası için aç ve susuz kaldığım günlerden birindeyim...
  12. Ümmü Yasir

    Ümmü Yasir İşlerimizin hepsini düzelt Allah’ım... Süper Moderatör

    75787CF1-CDD2-45B6-A7C9-4CF083EB47D8.jpeg
    Günlüğü karıştırdığımızda karşımıza çıksın ve aklımızdan hiç çıkmasın bunlar diye buraya bırakıp gidiyorum...
  13. Ubeyd

    Ubeyd Islam-TR Üyesi Kullanıcı

    15.11.2017
    Yoğun iş temposu günlerce dışarıda rızık için geçen hunharca vakitler.Metrobüs, otobüs, tramvay odalarım...Akşam eve gelmeden 5 dk dinleneyim diye geçen hayallerim.Tam dinleniyorum derken gitmem gereken bir spor, dönüşte vakit ayırmam gereken asıl amaçlarım.Benzinimin bittiğini fark etmeyip benzi'min attığını başkalarının fark etmesi.
    "Sen yaşlandın mı?"-"Yıpranmışsın sanki"- sahneleri, duraklarda küçük yaştaki çocuğun "Abi senin yaşın kaç?..He abi büyük gösteriyon" diyalogları hala kendimi yormam...

    [​IMG]
    Hayal edilen
    Senden bir şeyler bekleyen kardeşlerin, ailen, eşin beklentileri, Beklentileri karşılarken Allah'ın rızasını düşününce meşakkatin seni rahatlatması.(Yoksa çekilen sıkıntıların dünyevi bir şey için inanın değeri yok.)Talepleri karşılayamaman, kendini iyi hissettirecek eşinin ve kardeşlerin olması.Her şey için elhamdulillah ala kulli hal.Yoksa yaşadıklarımız nedir ki?
    [​IMG]
    "(Ey müminler!) Yoksa siz, sizden önce gelip geçenlerin başına gelenler size de gelmeden cennete gireceğinizi mi sandınız? Yoksulluk ve sıkıntı onlara öylesine dokunmuş ve öyle sarsılmışlardı ki, nihayet Peygamber ve beraberindeki müminler: Allah'ın yardımı ne zaman! dediler. Bilesiniz ki Allah'ın yardımı yakındır."Bakara 214

    (Ne yaşadık ki?)
    "Bu dünya hayatı sadece bir eğlenceden, bir oyundan ibarettir. Ahiret yurduna (oradaki hayata) gelince, işte asıl yaşama odur. Keşke bilmiş olsalardı!"Ankebut 64
    (Ne bekliyorduk?)
    "Rasûlullah sallallahualeyhi ve sellem şöyle buyurdu: “Şehîd kimsenin ölüm anındaki duyduğu acı, çimdiklemeden dolayı duyduğu acı kadar basittir.”
    Bu hadisi İbn Mace, Tirmizi ve Nesai rivayet etmişlerdir. (İbn Mace, Cihad, 16; Tirmizi, Fezailü’l-Cihad, 26; Nesai, Cihad, 16)

    (Ne istiyoruz?)
    "Onlar ki zekât vermek için çalışırlar"Muminun 4

    (Nasıl çalışmalıyız?)
  14. Muzammil

    Muzammil İyi Bilinen Üye Kullanıcı

    Gına geldi artık romantik islamcilardan günlük, ne mi istiyorlar?

    "Sakaldan akan abdest suyunu şallarıyla silmek istiyorlar , at Pazarı'nda nargile içip mesnevi okumak istiyorlar
    Secde edilen seccade olup gözyaşlarını görmek istiyorlar.
    Tövbe 40' (لاَ تَحْزَنْ إِنَّ اللّهَ مَعَنَا) kısmını aşklarına meze yapıyorlar.
    Falan istiyorlar , filan istiyorlar
    Ali Şeriati'den de geri kalmıyorlar haaa! Hele İsmet Özel karşı cinse yürümenin en doğru rehberi onlar için..
    Filistin eylemlerinede gidiyorlar Savaşma çay demle diyorlar.
    Müslüman namaz kılar, şiir okur, aşık olur diyorlar
    Hastalık bu.. Muhafazakar şalcı, çaycı gençlerin hastalığı"
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş